CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2011

suka hati aku lah..

hari ni aku byk bersenam..bak kata klazmet aku..satu senyuman bersamaan dengan 10 minit bersenam.. [hari ni saye nok cite pasal ngundi,,bukang nak ngepeng]hahahahahhaha..gila pekat  speaking ganung mu...sepanjang2 15 minit mung presenggg aku ngilai..[doh nape?btol kang?]..haha..kau x prsan ke orang gelak sbb dengar slang kau la sengal..bukan sbb fakta kau bagik tuh salah...nyway..tens la kau tolong bakarkan aku punya kalori2 yg berkumpul kt tgh2 badan aku nih...then.tercuit d hati...hurm...orang orang yg negerinya berdialek kebanyakannya mempunyai masalah bila nk membuat perbentangan ataupun semasa membuat urusan rasmi..sebbnya..bila tgok org dari negeri2 berdialek speaking key el.ayt2 pemes[.eleyy..bajet nk jadi org key el la tuh.kalau dah kampong..kampong jugak..oloh demo,,nk kecek key el nah..bau budu lipoh la...huk aloh..berat nanang demo]..dgn ayt2 sperti ini mendownkan lgi prasaan mereka untuk bercakap luai iaitu bahasa kebangsaan(key el especially)...selain diri sendiri x mampu nk kuasai bahasa2 key el ni..mereka juga menyebabkan mereka2 yg lain juga x mampu nk kuasai bhasa tersebut.dan mereka akan terus brada di tahap tersebut sampai bila2..argh.sudah..masa untuk meeting.~~~

No comments:

Post a Comment

Thursday, June 2, 2011

suka hati aku lah..

hari ni aku byk bersenam..bak kata klazmet aku..satu senyuman bersamaan dengan 10 minit bersenam.. [hari ni saye nok cite pasal ngundi,,bukang nak ngepeng]hahahahahhaha..gila pekat  speaking ganung mu...sepanjang2 15 minit mung presenggg aku ngilai..[doh nape?btol kang?]..haha..kau x prsan ke orang gelak sbb dengar slang kau la sengal..bukan sbb fakta kau bagik tuh salah...nyway..tens la kau tolong bakarkan aku punya kalori2 yg berkumpul kt tgh2 badan aku nih...then.tercuit d hati...hurm...orang orang yg negerinya berdialek kebanyakannya mempunyai masalah bila nk membuat perbentangan ataupun semasa membuat urusan rasmi..sebbnya..bila tgok org dari negeri2 berdialek speaking key el.ayt2 pemes[.eleyy..bajet nk jadi org key el la tuh.kalau dah kampong..kampong jugak..oloh demo,,nk kecek key el nah..bau budu lipoh la...huk aloh..berat nanang demo]..dgn ayt2 sperti ini mendownkan lgi prasaan mereka untuk bercakap luai iaitu bahasa kebangsaan(key el especially)...selain diri sendiri x mampu nk kuasai bahasa2 key el ni..mereka juga menyebabkan mereka2 yg lain juga x mampu nk kuasai bhasa tersebut.dan mereka akan terus brada di tahap tersebut sampai bila2..argh.sudah..masa untuk meeting.~~~

No comments:

Post a Comment